عاشقانه ها برای تو
عاشقانه ها برای تو
عـکس اس ام اس شعر داستان


نامه

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comسرآغاز نامه عاشقانه ، با نام تو مینویسم صادقانهبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comای هم نفس من ... هم قفس منبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comاز عشق مینویسم ، از محبت هایتبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتا پای جان می نشینم چشم به راهت، ای همه بهانهبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمینویسم یک کلام ، عاشقانه : دوستت دارمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comیک نفس در این نامه ، بی بهانه فریاد می زنمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comکه تا آخرین نفس هم نفس تو هستمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمی نویسم تا شاید اندکی بکاهد از اندوه بی پایان قلبم رابهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمینویسم این نامه عاشقانه را که بگویم همیشه به یاد ت هستم ، ای نازنین !بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

با قلمی از جنس محبت ، با احساسی به قشنگی عشق ، با یک دنیا حرفهای عاشقانه از قلب مهربان تو مینویسم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبی بهانه ، که بی نهایت تا قیامت دوستت دارمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

اینک که از تو مینویسم ، برای تو مینویسم ، به یاد تو مینویسم... نامه از قطره های اشکم خیس خیس شده ، جای

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comقطره های اشکم مانده و چشمهایم بهانه گیر شده ... بهانه چشمهایت را داردبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

دلتنگت هستم عزیزم ، دلتنگی را از جملاتی که برایت در نامه نوشته ام میتوان حس کرد ... نامه ام پر از بهانه

است ... ای تنها بهانه برای بودنم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comسراسر نامه حس کن درد دل مرا ... چقدر تنهایم ... بی چشمهایت تنهایمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهانه دستهایت را دارد این دستهایم

ای بهونه من

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمواظب دلت باش ای بهترینمبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

با باران
ساعت18:12---6 ارديبهشت 1391
سلام سلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

با پست های جدیدم منتظر حضورپرمهرتان هستم قدم رنجه فرمائید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

عاشقانه
مطالب عاشقانه
اس ام اس
اس ام اس سال نو

 

ترانه

 

خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

عشق مثل بازی الاکلنگه
و خداوند گریه کرد…
نگاه عشق
امشب با غم
بیچاره دلم
چشام بدجوری ابریه
در تنهایی خودم
مصاحبه با خدا
یادمان باشد
رفتی ولی اينو بدون هر جا باشی دوست دارم...
من
حالم خوب نیست
من وتو
اگه کسی رو دوست داری
اشک چشمانم از دوری تو بند نمیاد
باز هم تنها
نامه
رسم زمونه
از خدا بی خبر
بهانه
چقدر دوست داشتم
عشق
از عشق نکن شکوه
سوختن با تو
ای کاش یکنفر
ای کاش
عشق
عشق از دیدگاه دکتر شریعتی
پیمان با ماه
تو همونی
عاشق
عاشقتم
سنگتراش
نامه بی جواب
عشق یعنی
منتظر لحظه ای هستم
عشق تو مرا پیر کرد
7نوع متفاوت از عشق
در باره عشق مشروط
کی بود
من یک انسانم
عشق چیست
چرا؟
درد ودل با خدا
عشق یعنی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها برای تو و آدرس ghalbeatashin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزگارم بر خلاف ارزوهایم گذشت
دوست دارم تا اخر عمرم
دوست دارم تا اخر عمرم
ابری
عنوان لینک
دنیای غم انگیز
خواب شیرین کودکانه
عصر اس ام اس
آشیانه دانلود
وان دانلود
نفسي واسه موندن ندارم
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->

2musicweb - 2musicweb